2017(e)ko azaroaren 23(a), osteguna

Alaine Oiartzabali elkarrizketa

Alaine elkarrizketatzea erabaki dugu, lehengo urtean gure irakaslea izan zelako eta berarekin oso ondo pasa genuelako.


Zein zen zure txikitako zaletasuna?

Txikitan eskolaz kanpo egiten nituen jarduerek musikarekin zuten zerikusia: solfeora joaten nintzen, korora baita ere, pianoa jotzen ikasi nuen. Eta horretaz gain, kirola ere bai.

Zergatik izan nahi zenuen irakasle?

Hasiera batean, batxilergoa ikasi nuenean, zientifikoa ikasi nuen, erizaina izan nahi nuelako, eta konturatu nintzen odola ezin nuela ikusi. Orduan pentsatu nuen erizaina izatea ez zela oso ideia ona, eta umeak hainbeste gustatzen zitzaizkidanez, magisteritza ikastea bururatu zitzaidan.

Noiz hasi zinen lanean?

23 urterekin hasi nintzen Santo Tomas lizeoan, Donostian. Han hasi nintzen praktiketan eta diru hura oso ondo etorri zitzaidan.

Zenbat ordu egoten zara ikastolan?

Puuf… Asko. Ordu asko pasatzen ditugu. Zazpi ordu eta erdi, zortzi inguruan ibiltzen gara, bai.

Noiz utziko duzu irakaskuntza?

Denak nazkatzen ditudanean! Ez dut inoiz horretaz pentsatu. Ba ez dakit, ile txuria daukadanean edo jubilatzeko garaia iristen denean.

Irakasle ez izango bazina, zer izango zinake?

Ikasketak amaitu nituenean, beldur nintzen, ez ote nuen lanik topatuko, eta beste plan bat nuen buruan: fruta-denda batean lan egitea. Horrela, beldurra joan zaitzaidan, eta irakaskuntzan gustura hasi nintzen lanean.

Hau izan da dena, eta espero dugu zurekin berriro elkartzea… Eskerrik asko Alaine!

iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina