2017(e)ko azaroaren 23(a), osteguna

Maite Izagirreri ekarrizketa

Kaixo gu Haritz, Estitxu, Joseba eta Izaro gara eta Maite Izaguirre elkarrizketatuko dugu, Billabonako alkatesa delako.


  • Zure lehenengo lana zein zen?

Nire lehenengo lana 17 urterekin izan zen. Diru pixka bat lortzeko, haurrak zaintzen hasi nintzen. Gainera, nire gurasoei ez nien ezer esan, eta arratsaldetan egiten nuen lan hura.


  • Zergatik aukeratu zenuen alkatesa izatea?

Egia esan ez aukeratu. Lagun batzuk etorri ziren niregana eta Billabonan bizi izan naizenez beti, proposamena egin zidaten. Egun batzuk eman zizkidaten pentsatzeko, eta "zergatik ez?" esan nion neure buruari. Asko pentsatu gabe erabaki nuen.

  • Zeri buruzko bilerak egiten dituzu?

Bilera mota asko  egiten ditugu, gehienbat gure herrian hobekuntzan txertatzeko. Sekzio ezberdinetan dago banatuta udaletxea: hirigintza, kulturako bilerak, herrikoa, gizarte zerbitzuak, udaltzainekin eta ertzainekin... Mota askotako bilerak, ikusten duzuen moduan.

  • Gustatzen al zaizu alkatesa izatea? Zergatik?

Ez da lan erraza. Inoiz ez da denen gustukoa den erabakirik hartzen, eta momentu txarrak pasatzen dira. Poz handia ere sentitu izan dut jendeak zerbait eskertu didadean.

  • Zein motako jendea ezagutzen duzu?

Denetatik ezagutu dut. Oso garrantzitsuak diren pertsonak eta kargu altuak dituztenak, eta baita momentu zailak bizi dituztenak ere. Alkate izateak aukera hori eman dit, eta ziurrenik beste lan bateak ez nituzkeen pertsona horiek ezagutuko.

  • Eskerrik asko galderak erantzuteagatik, oso lagungarria izan da. Laster arte.

iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina